איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בת 37. נשואה +1 כבר 3 חודשים לוקחת כדורי איקקלומין (כדור 1 למשך 5 ימים) ועדין לא נכנסתי להריון.לפי בדיקות הדם שנעשו לי לא היה לי ביוץ. הרופא המליץ הפעם לקחת 2 כדורים. מה ההבדל בין כדור אחד לשנים? כמה זמן כדאי לחכות עד לשלבים הבאים?
שיפרה יקרה, אני מקוה שאת לא מצפה לתשובה מקצועית בפורום תמיכה. שאלות רפואיות עליך להפנות לרופא שלך. האם הוא מומחה לפוריון? אם לא - נא לבקש הפניה למומחה. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369
פני לרופא הוא ינחה אותך בדיוק - הוא היה צריך להגיד לך מתי לעשות אולטרסאונד ובדיקת דם לאחר שסיימת את הכדורים. בהצלחה