לאחר בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עשיתי בדיקת מי שפיר ביום חמייש-לפני יומיים. יש לי תחושות דקירה באזור הניקור ובכלל בבטן, לא משהו חזק מידי. רציתי לשאול עד מתי הגיוני שארגיש את תחושות אלה? רציתי לשאול גם לגבי יחסי מין - מתי לאחר הבדיקה ניתן לחזור לפעילות? תודה רבה.
שלום ורד, על שאלות רפואיות רצוי לשאול את הרופא שלך או לכל הפחות בפורום רפואי. כל טוב ובהצלחה בהמשך צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369