הפלה מאיימת וטיסה לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בת 35, כרגע בשבוע 6+1, שק הריון תקין, צואר הרחם תקין- דימומים אקטיביים ו"הפלה מאיימת". ביום רביעי הקרוב (6+4) אני הולכת לבדיקת us על-מנת לבדוק אם רואים דופק ועובר (שטרם נצפו). ביום שישי מתוכננת נסיעה לשבועיים לחו"ל - עם בני ובעלי. כרגע שוכבת. 1. במידה והדימום מפסיק וההריון מתפתח תקין (החשיבה האופטימית :)) האם מותר לי לטוס? 2. במידה וההריון לא מתקדם- ותבוצע גרידה או כל התערבות אחרת - מותר יהיה לי לטוס? מאוד רוצה לצאת לנופש המשפחתי הזה- אבל חוששת לבריאותי (ולבריאות העובר העתידי... אם יהיה כזה). ?
במקרה שלך, רצוי שהרופא המטפל ימליץ. נראה לי שאם את כרגע בשמיה, ההמלצה תהיה שלילית. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלת בנשים ברואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369