חשש להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי גלולות לפני שלוש שבועות וחצי, ב22/08/09 קיבלתי מחזור למשך חמישה ימים ובתאריך ה6/09/09 החלו לי כאבי בטן תחתונים מצד שמאל , כאבים שהתגברו לאט לאט ושיאם היה ביום שלישי- לאחר התייעצות עם אחות התוודתי שכנראה מדובר בביוץ שלי... מיום רביעי עד חמישי היו עדין כאבים אבל פחותים, ומים שבת החלו כאבים מידי פעם בבטן, כמו כן יש לי רגישות חזקה בפטמות הם זקורות רוב הזמן ושאני נוגעת בהן הם כואבות, האם הסיבה היא סיכוי להריון??? או שינוי ההורמונים עקב הפסקת הגלולות??? אשמח לתשובה
טלטל, האם קיימת יחסי מין? במקרה שכן, המתיני עד למועד המחזור הבא, שזה כבר בשבוע הבא, ותעשי בדיקת הריון. אם לא קיימת יחסים, עליך ללכת לרופא לבדיקה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369
כן קיימתי ביום ראשון פעמיים בתאריך 6/08/09 וביום שלישי באותו השבוע, אני אעשה את הבדיקה הנחוצה עוד שבוע, אבל שאלתי היא אם זה חלק מהסממנים? האם ישנו סיכוי???