עזרה בנושא אוטרוגסטן ובריכה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 8 עם הריון תאומים לאחר החזרת מוקפאים, עד שבוע 12 אני אמורה לקחת נרות אוטרוגסטן, השאלה היא האם אפשר להיכנס לבריכה בתקופת נטילת הנרות. ברור שלא מיד לאחר לקיחת הנר אלא כשעתיים לאחר מכן. אודה לתשובתכם .
אני הייתי מפנה את השאלה לרופא המטפל שלך. אם זה היה הריון רגיל הייתי נכנסת ללא בעיה, אך מאחר שעברת טיפולי הפריה, רצוי שתתייעצי עם רופאך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il