האם שלשולים הם תסמין כלשהו להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה להכנס להריון מזה מספר ימים ועוד לא עשיתי כל בדיקה שהיא. ביומיים האחרונים אני סובלת משלשולים. האם יכול להיות שזה איזשהו תסמין ראשוני להריון? האם יש קשר? האם כדאי לבדוק? יש לציין שהתהליך מאוד טרי, כך שאני לא מניחה שאני בהריון.
שלום רוני, מה זה:"אני מנסה להכנס להריון מזה מספר ימים"? אם היית מדברת על חודשים, אני מבינה, אבל על ימים? הריון אפשר לוודא לאחר איחור במחזור, לפני זה לא כדאי להתעסק בכך. שלשול מעיד רק על שלשול ותו-לא. להזכירך, בזמן שלשול רצוי להרבות בשתיה, אם נמשך יותר מיומיים רצוי להתייעץ עם הרופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il