מחלת הפה והטלפיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. נדבקתי מבתי במחלת הפה והטלפיים. אני בשבוע 11. זה מסוכן לעובר? להריון? קראתי שיכול לגרום להפלה האם נכון??? שאלה נוספת, יש לי מחר שקיפות ובדיקת דם סקר ביוכימי. האם יש בעיה לבצע בעת המחלה??? אנא תשובה...
זוהר, מכיוון שאין בפורום זה רופא... לגבי הבדיקות שקבעו לך למחר, הכי יעיל , לדעתי, לברר אצל הרופא המטפל שלך, ובאותה הזדמנות לשאול גם לגבי סיכונים. בנוסף , יש פורום שכן, מקצועי, של ד"ר יובל - הריון ולידה, ופורום נוסף של בית החולים הלל יפה.