מי שפיר שבוע 5 + 15
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב גיסתי בת 42 ונכנסה להריון טבעי לאחר הפריות רבות הבנתי ממנה שהשקיפות העורפית יצאה טובה אך בדיקת הדם הביוכימית יצאה 1:12 הומלץ לה כמובן לעשות בדיקת מי שפיר גיסתי בריטית ומתגוררת באנגליה את הבדיקה הציעו לבצע בשבוע 15+5 ימים, האם יש בכך סיכון מוגבר יותר להפלה? האם בהכרח, 1:12 אומר שיש בעיה בעובר? תודה רבה
שלום מורן, השאלות שאת שואלת כאן הן רפואיות טהורות ויש להפנותן אך ורק לרופא, ורצוי לרופא המטפל. בכל בדיקת מי שפיר יש סיכון כלשהו, ויחד עם זאת יש גם שיקולים נוספים. מאחלת לגיסתך כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il