עיסוק בבניית ציפורניים במהלך ההריון וההנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 31 להריון ומעניינת להירשם לקורס בניית ציפורניים. ברצוני לדעת האם יש סיכון בעיסוק בחומרי הבנייה (כגון: אקריל) בשלב זה של ההריון, הן מבחינת שאיפת הריחות החזקים של החומרים והן מבחינת מגע בהם. אני מעריכה שאסיים את הקורס כבר לאחר הלידה ולכן השאלה נוגעת גם לשלב ההנקה. בנוסף, האם זו שאלה שצריכה להיות מופנית לרופא נשים? תודה
אני ממליצה לפנות למכון הטרטולוגי לשאול אותם בנושא החומרים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il