היעדר סימני היריון (לבנות וליועצות)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב"ה גיליתי שאני בהיריון אך להבדיל משני ההריונות הקודמים אני לא מרגישה כלום (בד"כ הרגשתי בחילות בוקר, סלידה מריחות של מקרר, קפה וגודש בחזה).את ההיריון גיליתי בבדיקת שתן שיצאה ברורה מאוד ובאמת אין מחזור אבל לפני שעשיתי את הבדיקה ומס' ימים אחרי הופיעו כאבי בטןוגב תחתון חזקים כמו הכנה לקראת מחזור (כאבים שאני מכירה לא משהו יוצא דופן). בימים האחרונים הכאבים נעלמו. כנראה שאני בתחילת שבוע 5, מחר בדיקת בטא כמותית. האם למישהו קרה כזה דבר? (היריון ללא סימנים) ב. האם זה יכול להעיד על השתרשות לא תקינה או היעדר שק היריון? תודה רבה
שלום צופיה, הריונות יכולים להתקיים במגוון רחב מאד של תחושות או ללא תחושות כלל. לכי, עשי את הבדיקה, תהיי במעקב ובזמן הנכון תלדי. שיהיה במזל. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il