פריחה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי איריס אני בהריון בשבוע ה 28 יצא לי פריחה בכל הגוף הדומה לאבעבועות רוח זה מגרד בטירוף. הלכתי לרופאת עור שנתנה לי למרוח שני סוגים של מישחות elocom ו calamine בנוסף היא הביא לי כדורים בשם telfast 180 mg זה לא עוזר לי אם יש משהו אחר שיקל עלי אני אשמח לשמוע בתודה איריס
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איריס, אין לי תרופת פלא בשבילך. האם יכול להיות שזו תגובה לאחד התוספים שאת לוקחת? האם את לוקחת ברזל ומה רמת ההמוגלובין שלך? האם עברת משהו רגשי בתקופה האחרונה? הייתי ממליצה לנסות טיפול בפרחי באך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il