שילשולים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון, שבוע 19 וסובלת משילשולים קלים כבר למעלה משבועיים- ללא תופעות מיוחדות אחרות. זה קורה בעיקר בבוקר ומלווה בכאבי בטן בינוניים. האם זה תקין? במידה ואני צריכה לפנות לרופא האם לי לפנות לרופאמשפחה או לרופא נשים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ברי, כמה פעמים ביום את משלשלת? אולי אלה סתם יציאות רכות? האם את מקבלת ברזל? רצוי בהחלט לשאול את הרופא מה דעתו. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il
זה קורה גם לי ליפעמים זה מהברזל או מהחומצה הפולית תיבדקי את זה ואל תאכלי מוצרי חלב