כולסטרול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 29, משקל תקין, תזונה בריאה, עושה ספורט באופן קבוע (לא אירובי), לפני ההריון LDL 150 וסה"כ 215 - גבוה יחסית, אך מכיוון שאין גורמי סיכון נוספים, הוחלט לא לטפל תרופתית כעת בהריון, שבוע 30, הגיע ל LDL 220 וסה"כ 300, גם הטריגליצרידים גבוהים. (העמסת סוכר בהריון - תקינה) ידוע כי הנ"ל עולה במהלך ההריון ולאחריו יורד, אך האם לא מדובר במספרים גבוהים מידי הדורשים בדיקה/טיפול ?
ראיתי ששאלת בפורומים המקצועיים המתאימים וכדאי שתחכי שם לקבלת תשובה. (בפורום כאן אין גורם רפואי מוסמך למתן תשובה לשאלה כזאת) בלי קשר , ברור שההחלטה אם לטפל כעת או לא היא במסגרת ייעוץ עם הרופא המטפל שלך. מאחלת לך המשך הריון קל ובריא.