שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בהיריון בשבוע 28. האם יכול להיגרם לי או לעובר איזשהו נזק כתוצאה מכך שיצבעו לי את הבית (בגלל שאריח את הריח של הצבע)? ואם יצבעו לי רק חדר אחד זה גם יכול להזיק לי? אולי עדיף לדחות את הצביעה לאחרי ההיריון? תודה מראש.
ענבר, זו שאלה מצויינת. אני ממליצה לפנות למכון הטרטולוגי ולשאול את השאלה. אם את רגישה לריחות, עדיף שתיעדרי מהבית למספר ימים ומישהו יאוורר את הבית. דרך נוספת היא לצבוע כשתהיי בלידה, אך זה קשה קצת לקבוע עם הצבע, וכמובן שיהיה צריך לנקות (יש צבעים שמשאירים בית נקי לגמרי) ולהחזיר את הכל למקום. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il