הפסקת גלולות לצורך הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! מזה כשנה שאני לוקחת גלולות וכעת אנו רוצים להיכנס להריון. שאלתי היא תוך כמה זמן לאחר הפסקת נטילת הגלולות יש סיכוי להריון? האם מיד בהתחלה או שכעבור מספר חודשים? ואם כן,אז כמה? שאלה נוספת היא מתי מומלץ להתחיל בניסיונות? האם מיד בתום נטילת הגלולות? בתודה מראש, מורן.
שלום מורן, מתי תיכנסי להרין? אף אחד לא יוכל לומר לך. יש נשים שנכנסות מיד ויש כאלו שלוקח להן יותר זמן. תזכרי, שגלולות יוצרות מחזור מלאכותי. יש נשים שלוקח לגוף שלהן זמן לאזן את המנגנון ההורמונלי שלהן, ולאחרות פחות זמן. מה שרצוי, לשוחח עם הרופא שלך, שגם בוודאי ימליץ לך להתחיל לקחת חומצה פולית. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129