שק הריון ללא עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת השבוע החמישי, ובבדיקה אצל הרופא נשים שלי (ללא אולטראסאונד) הוא מצא שיש לי שק הריון ללא עובר. רציתי לדעת עד כמה זה תקין בשלב זה ומה הסיכוי להמשך הריון תקין עם עובר.
אין לי גם שק חלמון (רק שק הריון)
הילה, כשהרופא אומר לך משהו, את חייבת לשאול אותו את כל השאלות כדי לקבל תשובות. פורום תמיכה, לא מקצועי, לא יוכל לתת לך תשובה רצינית. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129