שינה על הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולם אני נעזרת בפורום שלכם כבר זמן מה ומישתדלת ליהכנס תמיד ולקרוא הודעות חדשות יש לי שאלה אני בשבוע 22+6 ורציתי לישאול האם זה מסוכן לישון על הבטן כי יש לי נטיה מיתוך שינה להיסתובב על הבטן ולא לשים לב אמרו לי שזה מאוד מסוכן ורציתי לישאול על דעתכם מה אתה חושבות?
אני הייתי אומרת לך שתשני איך שנוח לך, זו היתה הגישה בזמני, וזה היה לפני המון זמן. לפני מספר מועט של שרשורים היה דיון שבו הרופא אמר לא לישון על הבטן. הכי בטוח: תשאלי את הרופא שלך או בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129