צריכה עזרהה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקות דם רגילות ושיגרתיות אפשר לגלות היריון?
שלום, אני לא יודעת למה את מתכוונת בהגדרה של בדיקות דם רגילות ושיגרתיות. יש הרבה כאלו.. הבדיקה לאבחון הריון היא בדיקת רמת ההורמון המסויים שקיומו בדם ברמה מסויימת מעיד על הריון, ויש לבקש את זה במפורש בטופס בדיקת הדם. מידע כללי אודות הבדיקה- http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.asp אם את מתכוונת לספירת דם, אז למיטב ידיעתי (אינני רופאה) , זו לא בדיקה לאבחון הריון. אבל את יכולה לשאול בכל פורום אחר, מתאים, שבו עונה רופא. אהובה