הריון מתחיל-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע חמישי להריון... מעבר לעייפות וריצה לשירותים איני חשה בתופעות כולשהן.... אני חשה בכאבי בטן חזקים, כמו לפני מחזור... סוג של התכווצויות או כאילו שיש שם אבנים... השאלה שלי היא האם הדבר נורמלי? האם הכאב מצריך בדיקה? יש לציין שטרם נעשה אולטרסאונד ראשון אודה תשובתך
אם הכאבים חזקים בהחלט דרושה בדיקה מקצועית. להקשיב לגוף, זה מאד חשוב. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129
הי חן, בנוסף לבדיקות כדאי לשים לב אם את שותה מספיק. פעמים רבות מופיעות התכווצויות חזקות וכאבים שלא שותים מספיק מים. בהצלחה מקווה שהכל תקין רות עוז שלם