מבקשת עזרה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בעל הבית עשה ריסוס בביתנו ביום רביעי הריסוס אמור להיות בלי ריח (כך נאמר לנו) בכל מקרה - הבית היה סגור עד היום (שישי) והיות אווררנו אותו כל היום. לשווא - הבית מריח ריח חריף מה עושים ? את ניקוי הבית לא אני עשיתי בשל ההריון אבל עד כמה זה מסוכן עבורי וכיצד עליי לפעול ? ואני ובעלי ישנים כל אחד בבית הוריו בגלל הקרבה למקום העבודה שלנו. נכון לעכשיו יש עדיין ריח של ריסוס בבית.... ה-צ-י-ל-ו!!!!
אני מציעה לדבר עם המדביר ולברר אתו את הפרטים. בנוסף, אם תדעו את שם חומר הריסוס תוכלו לברר במכון הטרטולוגי. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129