האם יכול להיות הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, ווסת אחרונה ב5.5.09 , אמורה לקבל מחר.... אני חשה עייפות רבה. בדרך כלל לפני ווסת אני מרגישה כאבים בחזה (בלתי נסבלים) אשר פוסקים בעת קבלת הווסת. כרגע איני חשה את אותם הסימפטומים כמו שלפני הווסת. החזה גדל מעט וטיפה התכהה. חום גופי עומד בשעות אחר הצהריים המוקדמות ועד הלילה על 37.2 ובבוקר מעט יורד (36.7) כך זה במשך השבוע האחרון. שאלתי היא, האם ישנה אפשרות להריון? מין הראויי לציין שבצעתי בדיקה ביתית ביום א' והיא הייתה שלילית. האם זה היה מוקדם מידי? האם עלי לחכות לווסת?
חן, את הבדיקה מבצעים לאחר איחור במחזור. חכי עוד מספר ימים ותחזרי על הבדיקה. בהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129
כמה ימים זה נחשב לאיחור?