דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5.5 להריון וסובלת מדימום כבר 6 יום הדימומום לא מגיע לפד אלא רק בניגוב אבל כל פעם שאני הולכת לשירותים יש דם על הנייר עשיתי אולטרסאונד הרופא רואה את השק אבל עדיין אין דופק. זה הריון ראשון אני ממש דואגת ובלחץ כל הזמן מה עליי לעשות??
שלום קטי, הלחץ לא עוזר. הדימום כפי שאת מתארת אותו איננו משמעותי. מתי הרופא הזמין אותך לאולטרסאונד חוזר? לפעמים שבוע ששי קצת מוקדם לצפיה בדופק. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369