ביגוד לתינוק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן רציתי את עזרתכם... אני כבר בחודש תשיעי התאריך המשוער שלי ללידה הוא 20 ליוני. הייתי רוצה התייעצות בנושא לבוש אחרי לידה לתינוק. קניתי לו רגליות וחולצות חזיה. בהתחשב בעובדה שהימים מתחממים ועד אז יתחממו יותר מומלצת גופייה מלמטה ארוכה?קצרה? האם לפעול לפי תחושת בטן? יש לציין שזה ילד ראשון. תודה
נסי להתייעץ בטיפת חלב. אינני יודעת מה ההמלצות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה 08-9263369