לא יודעת לעשות - הפלה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 ובהריון בשבוע ה5. בן זוגי הוא גבר בן 38 בתהליכי גירושים. אנחנו כל הזמן חוזרים וניפרדים, רבים ומשלימים (אנו חיים יחד באותה דירה כבר שנתיים) עכשיו, ההריון הזה הביא אותי לצומת: עליי להחליט האם אני רוצה להמשיך את חיי איתו, עם התינוק ולהחליט ש"זה זה" או לעבור הפלה ולסיים חד משמעית כל קשר איתו. אני מפחדת שאם אאעבור הפלה זה יזיק לי. מפחדת שיהיו לי בעיות להכנס להריון בעתיד בעקבות ההפלה. אני אובדת עצות, לא יודעת מה לעשות.
שלום לולה, מצבך באמת מורכב. אז ראשית תדעי שהיום הפלה נעשית בתנאים מאד טובים ורוב הנשים עוברות אותה בקלות. מה שיותר מורכב הוא יחסיך עם בן זוגך. אני ממליצה שתלכו בדחיפות ליועץ זוגי או עובד סוציאלי קליני, אולי אפילו דרך שרותי הרווחה במקום מגוריך. מאיזה אזור את בארץ? כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה 08-9263369