שבוע 5+ ללא שום תופעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון בשבוע 5 + כמה ימים ואינני חשה שום תופעה. לא התנפחות בחזה, לא שינוי צבע פטמה, לא בחילות ולא עייפות. הדבר היחיד שאני מרגישה ביומיים האחרונים זה כאב ראש. האם זהו סימן לגבי אי התפתחות הריון? תודה על המענה
האם עשית אולטרסאונד? האם הכל תקין? אי אפשר לאבחן את מצב ההריון דרך האינטרנט. אם אינך בטוחה במה שקורה, רצוי שתפני לרופא. צביה רן היא-לה www.heal-la.co.il 08-9263369 כל טוב ובהצלחה,
עשיתי אולטראסאונד בתחילת השבוע ונצפה רק שק הריון קטן, הרופא אמר שזה יכול להיות הריון צעיר, וקבע אולטראסאונד נוסף לעוד שבוע וחצי.