טוקסופלזמה חיובית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקות לקראת הריון - כהכנה מוקדמת אני לא בהריון כרגע הטוקסופלזמה שלי יצאה חיובית בשני הערכים. מאז עברה כבר יותר מחצי שנה - הרופאים שלי כל פעם אומרים לי - עוד חודשיים תעשי עוד פעם בדיקת דם וזה אמור לעבור לבד וזה לא עובר עכשיו עשיתי עוד פעם - וזה שוב חיובי אז הרופא אמר לי לעשות שוב עוד חודש האם זה נכון שאי אפשר לטפל בזה במשהו? רק לחכות שזה יעבור לבד? זה הגיוני? לחכות כל כך הרבה זמן? אשמח לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ללה, שאלות בנושאים רפואיים כדאי לשאול בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן היא-לה www.heal-la.co.il 08-9263369