דימום רגיל?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להיכנס להריון מס' חודשים ובשל מחזור לא סדיר הרופאה נתנה לי כדור בשם אוטרוגסטן 100, התחלתי אותו ביום ה-14 למחזור ומאתמול (יום 22 למחזור) הופיע לי דימום חום וכאבים בשחלות וגם הרגשה של התכווצויות בנרתיק... האם זה רגיל? אני אמורה לקבל מחזור רק עוד שבוע בערך.
שלום פאני, אם המחזור שלך לא סדיר, יכול להיות שלוקח זמן גם לכדורים להסדיר את הדימום. תזכרי שזה דימום מלאכותי ולא מחזור. המלצה שלי: תבדקי את האפשרות לקבל טיפול ברפואה סינית, שבהבדל מכדורים המשחקים בהורמונים מחזירה הרפואה הסינית את הגוף לתפקודו התקין, בין השאר גם את המערכת ההורמונלית. דברי עם הרופאה שלך על האפשרות הזאת. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369