כנס הריון ולידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שישי הקרוב 8.5 יתקיים כנס הריון ולידה בחיפה (מטעם מרכז רפואי רמב"ם ), הנושאים שידונו בכנס מאד מעניינים אותי. לכנס זה מוזמנות נשים בהריון ובני זוגן. אני כרגע עדיין לא בהריון, אך אני בטיפולי פוריות כבר מס' חודשים. לא יודעת מתי יהיה שוב כנס כזה, וחבל לי לפספס זאת. האם אתם ממליצים להגיע לכנס במצבי או להמתין לכשאהיה בהריון. תודה מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
אין לך מה להפסיד. אם תרגישי שלא מתאים תמיד תוכלי לעזור. כל טוב ובהצלחה בטפולים. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369