מי פה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אישתי סובלת מנסיגת חניכיים וכרגע בהריון תחילת הדרך. על פי המלצות ניגשתי לקנות לה מי פה + משחה של דקפינול והרוקח אמר שאין בעיה לשימוש בהיון. בקריא של האוטיות הקטנות רשום על מי הפה לא לשימוש של נשים מניקות ובמשחת השיניים רשום לא לשימוש בהריון\מניקות. שוחחתי שוב עם הרוקח שטען כי כבר לפני חצי שנה נאמר להם כי הכל בסדר לשימוש בהריון . מה לעשות?
רונן, ניתן לשאול באחד המכונים הטרטולוגים זה של משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/pages/default.asp?PageId=1117&catId=150&maincat=36 ויש מכונים נוספים בחלק מבתי החולים הגדולים. (ביילינסון..) ייתכן וגם רופא הנשים יוכל לתת את המידע בעניין. הריון קל ובריא, אהובה