לטלי ושאר בנות הפורום שלום,
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה להיכנס להריון,אני ביום ה-21 שלאחר המחזור וכבר שבוע שאני מרגישה התכווצויות בבטן התחתונה וברחם. הרגשתי גם כאבים בגב תחתון ולעיתים בחילות, החום עלה לי ל-37.5 מעלות מיד אחרי הביוץ. השאלה שלי אם יכול להיות שאלו סימנים להריון או שעליי להיבדק כי אולי זה משהו אחר (כגון:ציסטה)?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירב, כדי לוודא אם את בהריון, עליך לחכות לאיחור במחזור. סבלנות. אם הכאבים חזקים, לכי להיבדק. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369