הפלה טבעית,היריון חוזר ודימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי הפלה טבעית בשבוע 6 לפני כחודשיים דיממתי שבוע ולאחר 3 שבועות נכנסתי להיריון שוב וכעט אני בשבוע 8 אתמול התחיל לי דימום קל מאוד . אני מאוד לחוצה האם יתכן שאני עוברת עוד הפלה? האם זה היה מסוכן שנכנסתי להיריון כל כך מהר? אני נחה כל היום ואז אין דימום אך ברגע שאני קמה ומסתוססת הדימום מתחיל. מחר אני הולכת לרופאה שלי אבל אני מאוד לחוצה ומודאגת.
שלום מרים, הרבה פעמים יש דימומים גם כשההריון תקין. טוב שאת הולכת מחר לרופאה. אני מקוה שהיא תוכל להרגיע אותך. בהצלחה וכל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369