פחד מהלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צביה מחודש 6 בערך יש לי פחד מהלידה בבוקר אני אופטימית אני אומרת זה יעבור ובערב אני נכנסת ללחץ שמשהו יסתבך והכאבים לא יעברו לי והמון מחשבות מיותרות שרק מכניסות אותי ללחץ מה לעשות? איך להעביר את זה ברוגע ולא להיות לחוצה כל הזמן?? תודה חופית
שלום חופית, האם את עסוקה בשעות היום? מה קורה בשעות הערב? האם את לבד בבית הרבה זמן? רצוי שתצאי בחברה, תצאי לבלות, תדברי אם חברות ותראי סרטים מבדרים. חשוב גם שתקראי ספר רציני על הריון ולידה. אני חושבת שאת זו שפנית אלי דרך האתר שלי. אם כן, אשתדל לדבר אתך מחר. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369