תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברוך השם אני בשבוע הרביעי וקצת. ארבע ימים לפני שגיליתי שאני בהריון כל מה שאכלתי אחרי כמה דקות הייתי בשרותים פעם שלשול ופעם רגיל(סליחה על ההתבטאות)זה היה כשלושה ימים וברוך השם כבר אין עכשיו אני סובלת מגזים ועצירות...זה הגיוני תודה ואשמח לתשובה זה דחוףףףף אני בלחצ
שלום לילי, מה הלחץ? מה דחוף? אם כך תגיבי גם בהמשך ההריון, יהיה לך מאד לא נוח. העצירות יכולה להיות גם בגלל התזונה השונה בפסח. הרבי באכילת ירקות טריים ומבושלים, שתי הרבה מים. אם העצירת ממשיכה ואת לוקחת ברזל, התייעצי עם הרופא שלך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369