ילד שנולד בלידת ואקום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ברצוני לשאול ילדי נולד לפני כשבוע וחצי בלידת ואקום על ראשו היו 3 נקודות של שיטפי דם שאמרו לנו שזה משהו טיבעי היום שמנו לב כי יש על הראש לצד שיטפי הדם כעין שכבת עור תפוחה אולי כעין בצקת כזו. האם זה משהו טבעי? האם זה חלק מהוקאום? אנו ממש לחוצים על זה.... ערב טוב
שלום רן ומזל טוב להולדת הילד. בכל בעיה רפואית רצוי שרופא יראה את התינוק. האינטרנט איננו מקום מספיק מהימן כדי לקבל תשובות כאלו. כל טוב וחג שמח, והרבה בריאות לכם ולתינוק. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369