דיכאון לידה מתמשך?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 11 שנים שנה אחרי שנה ויכול להיות שעברתי המון דברים וגם דכאון לאחר הלידות בלי להרגיש? היום אני שונאת את ביתי הגדולה ולא יודעת למה ?הייתי לוקחת מרסילון שנה והשבועיים עברתי למינס אולי זה משפיע עליי לרעה? מה עושים?
שלום סיגל, נשמע מאד עצוב. האם מעבר לתרופות את מטופלת גם בשיחות? זה מאד חשוב, כי אחרת זה כמו לשים אסימונים. אשמח לתשובתך. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369