עצבים בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... אני בשבוע 14 פלוס ואני גננת בתפקידי. חייבת לציין שהימים לא קלים לי ואני מתעצבנת המוןןןןןןןןן על 2 ילדים קבועים בגן( ילדים עם בעיות) ואני מרימה את הקול וכועסת וממש אני בלחץ מזה שמשהו יקרה לעובר וזה ישפיע. אני משתדלת אחרי כל הרמת קול לקחת נשימות עמוקות ולנשום . האם זה יכול להוות בעיה ולפגוע בעובר???
הי טל, התינוק לא יפגע. אך מה דעתך לקחת כמה נשימות לפני שאת צועקת על הילדים? אם את מכירה מטפל בפרחי באך באזורך התייעצי עמו לקבלת תמצית מרגיעה בתקופה זו של חייך. התמציות בטוחות לשימוש גם בהריון. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369