הריון? הפלה? או כלום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הייתי אמורה לקבל מחזור ביום ה'' ה-5/2 . לאחר שלא קיבלתי, ביצעתי בדיקה ביתית שיצאה חיובית. ביום א'' בערב ה-8/3 החל דימום קל שהלך והתחזק היום. למרות זאת ביצעתי היום בבוקר בדיקת דם לבטא שיצאה 11. מה משמעות הדבר? שהיה הריון ונפל? מה אתה מציע לי לעשות?
שלום נטע, רצוי שתתייעצי עם הרופא שלך. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369