מעקב הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני נמצאת בשבוע ה-7 של הריוני. רופא הנשים שאיבחן את ההריון לא מבצע מעקב במרפאה אליה אני מגיעה אלא במרפאה מרוחקת ממקום מגורי. מכיוון שקיימת תחנת טיפת חלב בקרבת מקום מגורי, הייתי רוצה לקיים שם את מעקב ההריון. האם מעקב זה שמתבצע על ידי אחות הוא מעקב מספק? שאלה נוספת: מלבד בדיקות האולטראסאונד הסטנדרטיות (שקיפות, סקירות וכו') האם קיימת המלצה לביקורים נוספים אצל רופא נשים במהלך מעקב ההריון? בתודה מראש על תשובתכם.
רצוי שתתקשרי לתחנה ותשאלי את השאלות ותקבלי הדרכה מתאימה. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369