חבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כרוך מסביב לצוואר בסוף תשיעי,התינוק פעיל מאוד,האם יש סכנה למצוקה נשימתית ? האם יצטרכו ניתוח קיסרי ? יש לה גם כאבים בבטן התחתונה ,אני מאוד מודאגת ומודה לך מראש .
לקריאה נוספת והעמקה
אם היא יודעת שזה המצב, אני מניחה שהיא צריכה להיות במעקב וכמובן ברגע שתגיע לחדר לידה, ליידע את הצוות הרפואי. בלאו הכי עובדים עם מוניטור ומרגישים אם העובר נכנס למצוקה. זוהי שאלה שעל האשה ההרה לדבר עליה עם הרופא המטפל. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369