בבקשה תענו לי!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע ה-7 להריון .בבדיקת הורמונים שביצעתי יצא שכול ההורמונים בנורמה מלבד ל17-OH-פרוגסטרון שהיתה גבוהה אני לא זוכרת את היחידות,אני יודעת רק את זה שההורמון קצת גבוה,על מה זה מעיד,והאם זה מסוכן??? תודה מראש
שלום תמי, את השאלה הזאת כדאי שתפני לרופא המטפל בך, ובאין באפשרותך לעשות זאת, אנא פני לפורום רפואי. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369