פיקציה ? :-)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנוגע למניעת סימני מתיחה : 1. קראתי במספר מקומות שיתכן ומדובר בגנטיקה נטו, ולכן כל התעשייה המשגשגת טובה בעיקר לחברות המוכרות את המוצרים, האם למישהו יש מידע מבוסס, שלפיו כדאי / לא כדאי להשתמש בתכשירים נגד סימני מתיחה ? 2. בהנחה וכן כדאי להשתמש, אילו תכשירים נוספים יש פרט לשמן נבט חיטה ? 3. לגבי שמן נבט חיטה, ממתי כדאי להתחיל להשתמש בו, וכיצד בדיוק ? (רק למרוח פעם ביום ?) בנוגע לעיסוי פרינאום : 4. שמעתי שהעיסוי כלל לא עוזר ולא אפקטיבי, האמנם ? 5. אילו פעולות מומלצות נוספות קיימות ? (שמעתי משהו לגבי בלון ?) תודה.
סימני מתיחה - אפשר תערובת של שמנים ולא רק שמן נבט חיטה. ממליצה לחפש באתר www.notza.co.il ולשאול את היצרנית. לגבי עיסוי פירינאום דווקא שמעתי עליו טובות שבהחלט כן מומלץ, כנ"ל לגבי האפי-נו. כמו כן מומלץ מאד להמשיך בפעילות גופנית וביוגה לנשים בהריון, שהמכינה את הגוף ללידה. בהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369