שאלה על האכלת לילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עד איזה גיל צריך להאכיל את התינוק בלילה? שמעתי כבר שמישהו אמר 4 חודשים וזה נראה לי ממש קטן! אני לא רוצה לתת לו דיסה לפני השינה לתחושת שובע כי זה משמין ואין לו בעיות משקל חו"ח. השאלה שלי אם יש תמ"ל שהוא יותר משביע לאורך זמן מהאחרים?
ראשית רצוי להתייעץ בטיפת חלב. האם התינוק מתעורר לאכול באמצע הלילה? האם הוא גומר מנה שלמה או שרק מנשנש? אין כללים ברורים בעניין. בהצלחה צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369