הפרשות בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, קודם כל אני שמחה להצטרף לפורום אחרי זמן לא מבוטל בפורום השכן- לפוריות... אני נמצאת עכשיו בשבוע 12+6 לאחר הפריה חוץ גופית. רציתי לדעת האם זה נורמלי שהשתן הראשון בבוקר הינו כהה מאוד וכן האם נורמלי שישנן הפרשות רבות בניגוב לאחר מתן שתן במהלך היום... תודה רבה לכל המשיבות!
שלום נועה וברוכה הבאה, אני שמחה שנטשת את פורום פורויות והגעת לפורומי ההריון. בהריון יש כל כך הרבה תופעות שונות, כולל הפרשות. אם הן בעלות ריח לא טוב, רצוי להתייעץ עם הרופא. לגבי שתן ראשון כהה, זה יכול להיות מחוסר בשתיה או מתוספים שאת אולי לוקחת. חשוב שתקפידי בביקורות אצל הרופא והאחות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369