בעיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! אני ובעלי מנסים להיכנס להריון בשנית ( לאחר לידה מוצלחת לפני שלוש שנים ). אני אמורה לבייץ ב-19/2 ולפיכך אנו ננסה בתאריך זה . הבעיה היא שבתאריך 22/02 אני אמורה לעבור ניתוח בהרמה מקומית להסרת נק' חן בגב. האם החומר המרדים עלול להזיק באיזה שהוא אופן על הכניסה להריון, או אם היתה הפרייה, עלול להשפיע על ההתפתחות בהמשך? אודה על תשובה מהירה.
ק שלום! בפורום זה אין רופא, לא רופא נשים , גם לא רופא כירורג או מרדים.. לדעתי יש כמה כתובות למענה לשאלה זו: רופא הנשים שלך, הרופא שאמור לבצע את ההרדמה המקומית, אחד המכונים הטרטולוגים. במסגרת דוקטורס, את יכולה לשאול בפורום הרדמה, בפורום הריון ולידה המקצועי , בפורום פריון האשה כל טוב!