איך נכנסים ???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה מביכה קצת , אני מקווה שכאן זה המקום לשאול . אני רוצה להיכנס להריון , רציתי לדעת האם כאשר אני מקיימת יחסים ואני למעלה אני עדיין יכולה להיכנס להריון ? או שעדיף פשוט להיות מתחת לגבר? ואיך אני יודעת לחשב ביוץ ???? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
התנוחה אינה חשובה. בנוסף, אני ממליצה לך ולבן זוגך לקרא ספר עדכני ומקצועי על מיניות האדם, הריון ולידה. אפשר גם ללכת לרופא להתייעץ אבל חשוב גם לרכוש ידע. לגבי הביוץ, אם המחזור שלך מדוייק, הוא קורה בדרך כלל כ-14 יום לפני המחזור הבא. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696