במידה ואפשר...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במידה ואפשר לשאול זאת כאן (אם לא מעוניינות לכתוב את התשובה בפורום, אפשר גם במסר פרטי :-)) : מה מומלץ למרוח נגד יובש בנרתיק בזמן הריון (כלומר, מוצר שלא יגרום לבעיה בשל ההריון) ? שמן תינוקות ? שמן שקדים ? אחר ? תודה.
יש תכשירים על בסיס מים, כמו למשל K-Y JELLY של חברת ג'ונסון אפשר להשיג כזה ואחרים בפארמים , בבתי מרקחת. אבל, מכיוון שאני לא רופאה ולכן אין באפשרותי לתת לך תשובה מקצועית מוסמכת, תשאל בפורום השכן את הרופא , ד"ר יפת יובל, אם אין בעיה עם שימוש בתכשירים האלה בתקופת ההריון . בנתיים שמתי לב שכבר שאלת אותו...