מסוכן ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא תחליף כמובן לייעוץ, אלא לידע כללי : 1. האם חשיפה והדבקות בשחפת עלולה להזיק לעובר במהלך ההריון ? (הכוונה היא במידה והאישה רק נשאית של המחלה, שלא התפרצה) 2. האם אישה הרה שהינה נשאית שחפת (בין אם עוד טרם ההריון, ובין אם נדבקה במהלכו) אמורה לבצע בדיקות מסויימות / להיות במעקב מסויים ? 3. האם יש לקבל טיפול תרופתי (אנטיביוטיקה) ברגע גילוי ההדבקות, או להמתין לטיפול שיבוצע לאחר ההריון ? 4. במידה והמחלה מתפרצת במהלך ההריון, מה הסכנה לעובר ? 5. במידה והמחלה מתפרצת במהלך ההריון, האם מחייב הפסקת הריון ? נטילת אנטיביוטיקה ? רק מעקב ?
אין לי מושג למה נשאלות השאלות האלו כאן. מחלת השחפת היא מחלה מדבקת ביותר. בכל מקרה של חשש להידבקות יש לפנות מיד לרופא לקבלת טיפולים והנחיות. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 050-7617696