תחושות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נמצאת בכניסה של שבוע ה21 ואני עדיין לא מרגישה את העובר.. זה נורמלי? ואם כן מתי בעצם אני אמורה להתחיל להרגיש? יש לציין שכולם שואלים אם התחלתי להרגיש וזה קצת מלחיץ שאני עדיין לא תודה
שלום צופית, יכול להיות שאת מרגישה, רק שאינך יודעת מה את מרגישה. התחושות בהתחלה עדינות מאד. חלק מהנשים מתארות זאת כמו בועות קטנות, כמו דגיגים. סבלנות, אם כל הבדיקות תקינות, בקרוב מאד תתחילי לחוש את העובר. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696