קשיי נשימה בשבוע ה5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי את השבוע החמישי, והנני מתחילה את השישי. במהלך שעות הערות אני נתקלת בקשיי נשימה, אני מרגישה שכאילו משו בפנים נתקע ומתוך כך אני לא יכולה לנשום נשימות רגילות ועמוקות.. מה זה אומר והאם זה טבעי ונורמלי בשלב זה של ההריון? דבר נוסף, הבנתי שבשלב זה כבר יש בחילות והקאות, ואני לא חווה את זה, האם זה מעיד על בעיה כל שהיא? תודה!
שלום תפוח, כל כל מצב בריאותי לא תקין, יש לשאול רופא. לגבי בחילות, לא כל הנשים חוות אותן, איזה מזל. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696