דיכאון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני בשבוע 26 להריוני, בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי בוכה מכל שטות, בעיקר גם סביב שינויים ודברים שקורים במקום העבודה. אני פשוט מוצאת את עצמי בצער רב, ובכי ללא הפסקה ממש לא מכירה את עצמי ככה. שאלתי היא האם יכול להיגרם נזק כלשהו לעובר בעקבות מצב נפשי ירוד? ובכי רב? תודה.
שלום ילי, את בטוחה שזה דיכאון? דיכאון הוא מצב קליני ומוגדר ע"י פסיכיאטר או נוירולוג. יתכן שאת חווה מצבי רוח משתנים ברמות גבוהות. תזכרי שהשינויים ההורמונליים עלולים להיות אחראיים על כך. לתינוק לא יקרה שום דבר. אני ממליצה להיעזר במטפל בתמציות באך, שהן בטוחות לשימוש גם בהריון. אשמח לעזור. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696